Bogen, der er udgivet i anledning af Skjoldbjerg kirkes 100 års jubilæum, kan købes for 200 kr. hos
Birgit Thomsen, Knuden 3, Skjoldbjerg, tlf. 2281 2541
Jeremy Watts, Møllegade 4, Vorbasse, tlf. 5048 3884 og
i Graverhuset, Kirkegade 19, Vorbasse, når der er personale i Graverhuset.

Bogens bagsidetekst

Tilblivelsen af ‘Hedens Perle’, som Skjoldbjerg kirke senere blev døbt, er en forunderlig og medrivende historie. De mange stemmer i bogen, både kirkelige og verdslige, opruller egnens til tider ret barske forhistorie og kirkens liv gennem et helt århundrede. Denne bog skal være med til at fejre Skjoldbjerg kirkes 100-års jubilæum.

Sol og Skjold

SOL OG SKJOLD er skrevet af Jeremy Watts i anledning af kirkens 100 års jubilæum: Den handler om den seje kamp for at få en kirke i Skjoldbjerg og om det liv, der formede sig omkring den. Mange lokale stemmer bidrager. Bogen er på ca. 230 sider og udkom den 28. november 2021.