Folkemøde i Ribe

Der er tilrettelagt et stort og flot program til folkemødet i Ribe i dagene 12. -15 oktober i anledningen af reformationsjubilæet, og alle i stiftet er opfordret til at deltage i fejringen. Vi håber at vi kan fylde en bus her fra Vorbasse om torsdagen, så vi sammen kan få en god og spændende eftermiddag i Ribe.

Torsdag den 12. oktober – fælles afgang kl. 12:30

Et udvalg under menighedsrådet har derfor kigget programmet igennem og foreslår, at vi tager samlet afsted i bus til Folkemødet torsdag den 12. oktober fra Sognehuset kl. 12:30.

Vi har lavet et forslag til program ud fra torsdagens arrangementer med bl.a. åbningstalen og åbningsgudstjenesten, debatter, Stregtegning af Luther, med underteksten: Vorbasse ta'r til Folkemødetforedrag og udstillinger, der ligger tæt på Domkirkepladsen. Dette forslag er trykt i foldere, som du kan finde her på linket, eller i kirken, sognehuset og på biblioteket. Det står selvfølgelig alle frit for at udforske det komplette program på folkemødets hjemmeside:

I programmet er der planlagt fælles aftensmad på Ribe Camping

Pris og tilmelding senest 25. september

Pris for deltagelse 200,- inkl. aftensmad.

Af hensyn til mad, bus og evt. pladsbestilling til nogle af arrangementerne,
bedes man tilmelde sig til Birgit Thomsen (22 81 25 41) senest 25. september.

Program for Vorbasse turen

Torsdag den 12. oktober

12:30                 Afgang med bus fra Vorbasse sognehus

13:30                 Ankomst, Ribe