BabySalmeSang i Vorbasse og Hejnsvig kirker

BabySalmeSang kører på skift i Vorbasse og Hejnsvig kirker, med 8 gange i Hejnsvig og 6 gange i Vorbasse Vi mødes i kirken fra kl. 10:00 – ca. 11:30 Kontakt Lis for nærmere information om hvornår næste runde starter:)

Lis Møberg
Mail: lismoeberg@gmail.com

Til BabySalmeSang vil I lege, danse, sanse og synge sammen med jeres barn

Babyerne vil se sæbebobler, mærke suset af “stjernehimlen”, lytte til sange/salmer, blive overrasket og mærke suset i maven ved en lufttur. Samtidig er det en slags minigudstjeneste, hvor vi synger sange og salmer og beder Fadervor. BabySalmeSang er et tilbud fra kirken til alle babyer fra 0 – 12 mdr. sammen med mor, far eller anden voksen. Der kræves ingen forudsætninger for at være med, heller ikke at man kan synge, kun lysten til at være sammen med sit barn i sang og leg. Der synges og leges i 40-45 minutter, hvorefter vi hygger os med en kop kaffe o.l. Tilmelding er ikke nødvendig mød bare op, det er gratis at deltage!