Mandag den 1. april kl. 16:00

Indbyder Menighedsrådet samt KFUM og KFUK til genhør med gospelkoret “South City Gospel Choir” i Vorbasse kirke.

South City Gospel Choir fra Kolding blev dannet i september 2009 og består af ca. 45 sangere. Koret synger moderne gospel, men også nogle af de gamle, velkendte klassikere.
Koret øver og holder til i “Kirke-i-byen”, Kolding, hvor de også medvirker ved bl.a. gospelgudstjenester.

South City Gospel Choir har optrådt talrige steder i Danmark – bl.a. på Plænen I Tivoli, København og koret har været på turne i Rumænien og London, og sidste sommer var de her i Vorbasse.

I 2014 udgav koret sammen med to andre kor gospel CD’en “All Blessings” med 12 sange – alle sammen komponeret og skrevet af korets dirigent og leder Steffen Bay. I 2019 udgav koret musikvideo’en ”You Are Faithful” i forbindelse med korets 10-års jubilæum.

Koncerten er gratis og alle er velkommen.